ΟΛΠΑ

ΟΛΠΑ (64)

Διαβάσαμε με έκπληξη την τοποθέτηση της Δημοτικής Αρχής, η οποία ζητάει όψιμα από τον ΟΛΠΑ ΑΕ να κινήσει τις διαδικασίες για την απομάκρυνση του κρουαζιερόπλοιου που είναι ελλιμενισμένο στο Βόρειο Λιμάνι της Πάτρας.

Γνωρίζουν πολύ καλά τα μέλη της Δημοτικής Αρχής ότι ο λόγος που έχει ελλιμενιστεί εκεί προσωρινά το κρουαζιερόπλοιο είναι η πανδημία και πως οι λιμενικές υποδομές της χώρας μας είναι εκείνες που θα τα φιλοξενήσουν μέχρι να περάσει η υγειονομική κρίση.

Να ενημερώσουμε την Δημοτική Αρχή, αν δεν το γνωρίζει, ότι από την έναρξη λειτουργίας του νέου λιμένα, το 2011, το τμήμα του Βόρειου Λιμένα από την προβλήτα της Άστιγγος μέχρι την πύλη Νο7 προορίζεται για την εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων. Μάλιστα, η συγκεκριμένη θέση στην οποία βρίσκεται το κρουαζιερόπλοιο είναι η προβλεπόμενη με βάση το εγκεκριμένο master plan του Λιμένα που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, το 2017.

Για να μην λέμε όμως πολλά, τα οποία είναι γνωστά και αυτονόητα, η θέση του ΟΛΠΑ ΑΕ είναι ότι εκτός από «τα συμφέροντα και τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών», υπάρχουν και οι εργαζόμενοι του συγκεκριμένου κρουαζιερόπλοιου και γενικότερα του κλάδου. Συμφωνούμε ότι η κρουαζιέρα αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ελληνικής ναυτιλίας και κατά συνέπεια της εθνικής οικονομίας ή όχι; Δεν πρέπει να στηριχθεί ο κλάδος και οι εργαζόμενοι στην ελληνική κρουαζιέρα μέχρι να επανεκκινήσει αυτή;

Χιλιάδες ναυτικοί περιμένουν να ξεκινήσει και πάλι η κρουαζιέρα για να ζήσουν τις οικογένειές τους. Αν δεν βοηθήσουν τώρα τα μεγάλα ελληνικά λιμάνια, όπως είναι αυτό της Πάτρας, να μείνει ζωντανός ο κλάδος, πως θα διασωθούν οι χιλιάδες θέσεις εργασίας του τουρισμού κρουαζιέρας;

Προτιμά η Δημοτική Αρχή να χάσουν τη εργασία τους ή να τεθούν σε αναστολή 35 εργαζόμενοι με το πρόσχημα ότι στερεί από ορισμένους τη θέα προς τη θάλασσα; Πιστεύει η Δημοτική Αρχή ότι έχουν την πολυτέλεια οι ναυτικοί μας να χάνουν θέσεις εργασίας και μεροκάματα;

Η θέση του ΟΛΠΑ ΑΕ απέναντι σε αυτά τα ερωτήματα είναι ξεκάθαρη: Δεν πρέπει να χαθεί ούτε μια θέση εργασίας!

Η Δημοτική Αρχή ισχυρίζεται πως το κρουαζιερόπλοιο ενοχλεί. Ποιον ενοχλεί; Πως ενοχλεί; Κρύβει την θέα σε κάποιους; Το να βάζουμε διλλήματα, ορισμένες φορές, βοηθάει στο να ισχυροποιήσουμε τις απόψεις μας. Να βάλουμε λοιπόν κι εμείς στο δημόσιο διάλογο ένα δίλλημα: Τι είναι πιο σημαντικό; Να φύγει το κρουαζιερόπλοιο από το βόρειο λιμάνι επειδή κρύβει τη θέα σε κάποιους ή να βοηθήσουμε για να κρατηθεί ζωντανή η ελληνική κρουαζιέρα και να σωθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας; Εμείς, στον ΟΛΠΑ, έχουμε επιλέξει το δεύτερο…

Ακούμε συχνά να λέγεται ότι θέλουμε να γίνει το λιμάνι της Πάτρας home port για την κρουαζιέρα. Για την διοίκηση του ΟΛΠΑ είναι και αυτός ένας από τους στόχους που έχουν τεθεί. Φανταστείτε τι μήνυμα στέλνουμε στον κλάδο, αν δεν τον βοηθήσουμε σε μια από τις πιο δύσκολες στιγμές που περνάει…

Παρά την ατυχή παρέμβασή της, η Δημοτική Αρχή θα πρέπει να καταλάβει ότι σε αυτή την μάχη κατά της πανδημίας και των επιπτώσεων που προκαλεί, είμαστε όλοι στο ίδιο μέτωπο. Αντί να πυροβολούμε τα πόδια μας, ας προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις, πάντα με σεβασμό στην διαφορετική προσέγγιση.

Οι συζητήσεις για το μέλλον του Λιμένα της Πάτρας δεν μπορούν παρά να ικανοποιούν την διοίκηση του ΟΛΠΑ ΑΕ έστω και αν υπάρχουν διαφορετικές οπτικές ή επιδιώξεις στην προσέγγιση του θέματος.
Σχετικά με τις εκτιμήσεις που εξέφρασε ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας περί επικείμενης ιδιωτικοποίησης του Λιμένα είναι γνωστό πως οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται από την Κυβέρνηση.

Ωστόσο, ο ΟΛΠΑ ΑΕ αισθάνεται την ανάγκη να καταστήσει σαφές ότι στα ζητήματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του δεν υπάρχει καμία απολύτως καθυστέρηση. Αν και το βάρος έχει πέσει στην διαχείριση της πανδημίας, συμβαίνει το αντίθετο. Δεν έχει μείνει πίσω κανένα από τα σημαντικά θέματα του λιμανιού.

Ειδικότερα:

1. Παρά το γεγονός ότι έχει δοθεί παράταση μέχρι το τέλος του 2021 για τις μελέτες του προγράμματος POSEIDON MED II και την χρήση του LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο, ο ΟΛΠΑ ΑΕ έχει ήδη υποβάλει την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για έγκριση στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
2. Επικαιροποιήθηκαν οι μελέτες για το Εμπορικό Τμήμα και κατατέθηκαν στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προκειμένου να εξευρεθεί χρηματοδοτικό εργαλείο.
3. Συντάχθηκαν μελέτες για την κατασκευή υποδομών που θα επιτρέψουν στο Λιμάνι να υποδέχεται κρουαζιερόπλοια από χώρες εκτός της Συνθήκης Σένγκεν και υποβλήθηκε αίτημα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την χρηματοδότησή τους.

ΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΖΩΝΗ

Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα η διοίκηση του ΟΛΠΑ ΑΕ έθεσε ως βασική προτεραιότητα να βάλει τάξη σε μια σειρά από ζητήματα που εκκρεμούσαν. Στο πλαίσιο αυτό συντάχθηκε εισήγηση από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του ΟΛΠΑ ΑΕ, την οποία υιοθέτησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού κ. Παναγιώτης Τσώνης, και προτάθηκαν συγκεκριμένες τροποποιήσεις-διορθώσεις σε ορισμένα σημεία της λιμενικής ζώνης του Νότιου και του Βόρειου Λιμένα, καθώς και στο Ρίο.

Ο κ. Τσώνης πρότεινε στη Δημοτική Αρχή της Πάτρας και τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων να γίνει κοινή ενημέρωση για όλα τα θέματα μέσω τηλεδιάσκεψης. Τελικά, επιλέχθηκε να γίνει δια ζώσης ενημέρωση στον Δήμαρχο Πατρέων κ. Κώστα Πελετίδη (παρέστησαν ακόμα στη συνάντηση ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Κορδάς και ο Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών του ΟΛΠΑ ΑΕ, κ. Φώτης Σμυρνής). Ο κ. Τσώνης θεώρησε για λόγους ηθικής τάξης να ακολουθήσουν κατ’ ιδίαν ενημερωτικές συναντήσεις του με τους επικεφαλής των παρατάξεων. Όπως και έγινε.

Το περιεχόμενο των προτεινόμενων τροποποιήσεων-διορθώσεων είναι το παρακάτω:

Νότιο Λιμάνι: Στην προέκταση της Ελευθερίου Βενιζέλου και πάνω από τον εγκιβωτισμένο χείμαρρο Διακονιάρη υπάρχει ένας χωματόδρομος που εφάπτεται του Νότιου Πάρκου. Ο ΟΛΠΑ ΑΕ ζητάει από την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου να δημιουργήσει στην προέκταση του δρόμου έναν κυματοθραύστη για τις ανάγκες προστασίας των πλοίων που ελλιμενίζονται, καθώς παρατηρείται έντονος κυματισμός. Ο κυματοθραύστης προτείνεται να κατασκευαστεί από τον ΟΛΠΑ ΑΕ, θα φωταγωγηθεί και φυσικά θα δοθεί σε ελεύθερη χρήση στους πολίτες, δηλαδή θα είναι επισκέψιμος. Η κατασκευή του κυματοθραύστη από τον ΟΛΠΑ ΑΕ θα επιτρέψει να αγκυροβολούν εκεί τα σκάφη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, του Λιμενικού Σώματος κ.ά., τα οποία ελλιμενίζονται σήμερα στην προβλήτα της Γούναρη. Έτσι, ο ΟΛΠΑ ΑΕ θα ικανοποιήσει το σχετικό αίτημα του Δήμου Πατρέων.

Βόρειο Λιμάνι: Εύλογα ο ΟΛΠΑ ΑΕ πρότεινε να τροποποιηθεί-διορθωθεί η γραμμή της λιμενικής ζώνης πλάτους 3 μέτρων από την στιγμή που ο ποδηλατόδρομος τον οποίο κατασκευάζει ο Δήμος Πατρέων, θα περάσει εκτός του φράκτη του Λιμένα. Διαπιστώνοντας ότι ο Δήμος Πατρέων έχει άλλα σχέδια, όπως μεταφέρθηκε στον ΟΛΠΑ ΑΕ, ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Παναγιώτης Τσώνης έκρινε σκόπιμο να μην προχωρήσει η συγκεκριμένη τροποποίηση-διόρθωση. Ωστόσο, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι στο παρελθόν είχε εκφραστεί διαφορετική προσέγγιση στο θέμα από την παράταξη της σημερινής Δημοτικής Αρχής.

Πορθμείο Ρίου: 1) Στην Ανατολική προβλήτα προτείνεται να υποχωρήσει το όριο της λιμενικής ζώνης προς την πλευρά της θάλασσας, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδα να προχωρήσει στη συντήρηση του οδοστρώματος που ανήκει στην αρμοδιότητά της. Επίσης, προτείνεται ο καθορισμός των θαλάσσιων ορίων δικαιοδοσίας του ΟΛΠΑ ΑΕ να είναι τα 100 μ., 2) Στη Δυτική προβλήτα προτείνεται να τροποποιηθούν-διορθωθούν τα όρια, ώστε να βγει ο αρχαιολογικός χώρος του Κάστρου εκτός της λιμενικής ζώνης και να δημιουργηθεί δρόμος πλάτους 7,5 μ. που να οδηγεί στην παραλία που βρίσκεται πίσω από το Κάστρο. Παράλληλα, προτείνεται η διόρθωση του ορίου της λιμενικής ζώνης κάτω από την Γέφυρα για να διευκολυνθεί η κυκλοφορία των οχημάτων που επιβιβάζονται και αποβιβάζονται.

Τονίζεται ότι για όλα τα παραπάνω δεν ήταν απαραίτητο από την κείμενη νομοθεσία να ληφθεί απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Παρόλα αυτά, ο ΟΛΠΑ ΑΕ και ο κ. Τσώνης προσωπικά ως Πατρινός, θεώρησαν ότι είναι ηθικά υποχρεωμένοι να ενημερώσουν την Δημοτική Αρχή και τις παρατάξεις για τις προτεινόμενες τροποποιήσεις-διορθώσεις, καθώς αποτελεί αδιαπραγμάτευτη αρχή της Διοίκησης του Οργανισμού να συζητούνται όλα τα θέματα πάνω από το τραπέζι και να μην υπάρχει «κρυφή ατζέντα». Η πάγια και αδιαπραγμάτευτη θέση του ΟΛΠΑ ΑΕ είναι: Λιμάνι ανοικτό στην πόλη και τους πολίτες.

 

Τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΠΑ ΑΕ, κ. Παναγιώτη Τσώνη, επισκέφθηκε σήμερα η Βουλευτής Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας, κα Χριστίνα Αλεξοπούλου. Ο κ. Τσώνης ενημέρωσε το μέλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου για όλες τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η Διοίκηση του ΟΛΠΑ ΑΕ με στόχο την βελτίωση της θέσης του έναντι του εθνικού και του διεθνούς ανταγωνισμού.

Στην κα Αλεξοπούλου έγινε διεξοδική ενημέρωση για την διεκδίκηση που αφορά την κατασκευή νέου εμπορικού τμήματος του Λιμένα, αλλά και τις ενέργειες της Διοίκησης για τον μετασχηματισμό του σε «Πράσινο Λιμάνι» (“Green Port”). Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η κατασκευή υποδομών για τη χρήση Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου ως ναυτιλιακό καύσιμο. Υπενθυμίζεται ότι ο ΟΛΠΑ ΑΕ έχει υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με την ΔΕΠΑ και τον ΔΕΣΦΑ για την από κοινού διερεύνηση του μεγέθους και της δυνατότητας ανάπτυξης της αγοράς του ΥΦΑ για ναυτιλιακή χρήση στην ευρύτερη περιοχή του λιμένα Πατρών.

Η Βουλευτής Αχαΐας της ΝΔ ευχαρίστησε τον κ. Τσώνη για την ενημέρωση και δήλωσε ικανοποιημένη από την αποτελεσματικότητα του Οργανισμού σε μια περίοδο που έχει χαθεί η έννοια της κανονικότητας, εξαιτίας της πανδημίας, αλλά το κράτος με τις δομές του αποδεικνύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που θα αναδυθούν μετά το τέλος της υγειονομικής κρίσης.

Μετά από το τέλος της συνάντησης η κα Αλεξοπούλου δήλωσε: «Εξέφρασα στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΠΑ ΑΕ την απόλυτη στήριξή μου στην προσπάθεια της Διοίκησης για αναβάθμιση του Λιμανιού. Άλλωστε, ως μηχανικοί με τον κ. Τσώνη μιλάμε την ίδια γλώσσα και έχουμε μάθει στην επαγγελματική διαδρομή μας να δίνουμε έμφαση στα έργα, τα οποία είναι αδιάψευστοι δείκτες της αποτελεσματικότητας. Προχωράμε, γιατί η επόμενη μέρα από την πανδημία πρέπει να βρει τη χώρα μας στο καλύτερο δυνατό επίπεδο, διεκδικώντας ένα καλύτερο μέλλον για όλες της Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες.»

Την εγκατάσταση της διεθνούς φήμης εικαστικού Δανάης Στράτου που φιλοξενείται στο χώρο των παλιών κλωστηρίων της Πειραϊκής-Πατραϊκής επισκέφθηκε πριν από την επίσημη έναρξη λειτουργίας, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠΑ ΑΕ, κ. Παναγιώτης Τσώνης.

Ένα σύγχρονο σύστημα ενεργειακής και περιβαλλοντικής διαχείρισης και υποστήριξης λήψης απόφασης στους λιμένες σχεδιάζεται και αναπτύσσεται στο πλαίσιο του έργου PERFFECT, στο οποίο συμμετέχει ο ΟΛΠΑ. Το σύστημα αυτό βασίζεται σε καινοτόμα μοντέλα και αντίστοιχα συστήματα ΤΠΕ ενεργειακής κατανάλωσης και προσομοίωσης, που αναπτύσσονται με σκοπό την πλήρη και δυναμική απεικόνιση της ενεργειακής κατανάλωσης των διαδικασιών και υποδομών του λιμένα, επιτρέποντας τον έλεγχο διαφορετικών σεναρίων λειτουργίας και του βέλτιστου επιπέδου ενεργειακής απόδοσης των υποδομών του.

Στο έργο ‘PERFFECT’, που στοχεύει στη βέλτιστη ενεργειακή και περιβαλλοντική διαχείριση και απόδοση των Ευρωπαϊκών λιμένων, ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών ΟΛΠΑ ΑΕ συμμετέχει ως φορέας καταγραφής της υφιστάμενης κατάστασης και των αναγκών ενός τέτοιου συστήματος αλλά και ως πεδίο εφαρμογής της πιλοτικής εφαρμογή του συστήματος ενεργειακής και περιβαλλοντικής διαχείρισης. Στο έργο συμμετέχουν η εταιρεία TREDIT S.A, το Ινστιτούτο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΕΚΕΤΑ/ ΙΠΤΗΛ και το Kέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Eνέργειας - ΚΑΠΕ.

Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί επιτόπιες επισκέψεις στο Νότιο Λιμένα Πάτρας, που αποτελεί σημαντικό εμπορικό και επιβατικό κρίκο των θαλάσσιων μεταφορών στην Ελλάδα και έχει γίνει καταγραφή και ανάλυση του ενεργειακού και περιβαλλοντικού προφίλ του λιμένα. Στόχος είναι να καθοριστούν οι πλέον κατάλληλοι ενεργειακοί και περιβαλλοντικοί δείκτες παρακολούθησης και να διασφαλιστεί ο βέλτιστος σχεδιασμός της «έξυπνης» πλατφόρμας. Στο επόμενο στάδιο θα πραγματοποιηθεί ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της «έξυπνης» πλατφόρμας αλλά και των πιθανών συνεργειών με άλλα πληροφοριακά συστήματα (πχ. Διεπαφή με σύστημα διαχείρισης θέσεων πρόσδεσης πλοίου – Berth Management System). Ταυτόχρονα θα εξετασθεί η δυνατότητα εγκατάστασης απαραίτητων αισθητήρων στο λιμάνι προκειμένου με χρήση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και μοντέλων, να μπορεί να παρέχει καθοδήγηση στους χειριστές του λιμανιού ως προς τη βέλτιστη ενεργειακή και περιβαλλοντική διαχείριση. Στο τέλος του έργου θα γίνει αξιολόγηση των πιλοτικών δράσεων.

Το έργο ‘PERFFECT’ υλοποιείται στο πλαίσιο της Δράσης ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ - ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εθνικούς πόρους, μέσω του Ε.Π. Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία (ΕΠΑνΕΚ).

 

Πληροφορίες για το έργο:

https://perffect.iti.gr/ https://www.facebook.com/Perffect-667665610294207/ https://twitter.com/PerffectP

 

 

 

Το ζήτημα των μεταναστευτικών ροών και των επιπτώσεων που προκαλούν στο Λιμάνι αποτέλεσε το αποκλειστικό θέμα συζήτησης στη σύσκεψη που συγκλήθηκε με πρωτοβουλία του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένα Πατρών ΑΕ, κ. Παναγιώτη Τσώνη.

Ένα ακόμη βήμα για την ανάπτυξη του Λιμένα Πατρών έγινε σήμερα με την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης του δικαιώματος της διαχείρισης και λειτουργίας των υποδομών και υπηρεσιών υδατοδρομίου.

Τη σύμβαση υπέγραψαν ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠΑ ΑΕ, κ. Παναγιώτης Τσώνης, και οι εκπρόσωποι της ΙΚΕ «Υδατοδρόμιο Λιμένος Πατρών», κ.κ. Αναστάσιος Γκόβας (Πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια ΙΚΕ») και Νικόλας Χαραλάμπους (Πρόεδρος & CEO της «Υδροπλάνα Ελλάδας ΑΕ»). Παρόντες κατά την υπογραφή της σύμβασης ήταν και οι: κ. Ειρηναίος Πελέχρας (Διευθυντής Ανάπτυξης «Υδροπλάνα Ελλάδας ΑΕ»), κ. Χαράλαμπος Γαργαρέτας (Strategic Planning & Water Airports Development Director της «Υδροπλάνα Ελλάδας ΑΕ»), Κωνσταντίνος Βρης (Station Manager του «Υδατοδρομίου Λιμένος Πατρών»).

Με την υπογραφή της σύμβασης ο ΟΛΠΑ ΑΕ, ως κάτοχος άδειας λειτουργίας του υδατοδρομίου Πατρών, παραχωρεί στην «Υδατοδρόμιο Λιμένος Πατρών ΙΚΕ» τη διοίκηση, διαχείριση, λειτουργία και εκμετάλλευση του υδατοδρομίου. Το εταιρικό σχήμα θα εκτελεί τις δραστηριότητες παραχώρησης, σύμφωνα με τους όρους που έχουν συμφωνηθεί, παρέχοντας το απαιτούμενο επίπεδο εξυπηρέτησης καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης.

Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι δώδεκα χρόνια. Το αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο του ΟΛΠΑ ΑΕ βρίσκεται στη χερσαία περιοχή του Βόρειου Λιμένα (στον προβλήτα Άστιγγος, στην επέκταση της οδού Νόρμαν). Για τη λειτουργία του υδατοδρομίου ο ΟΛΠΑ ΑΕ θα διαθέσει στο φορέα λειτουργίας του υδατοδρομίου, και για την ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πτήσεων του μέγιστου αριθμού υδροπλάνων ένα οίκημα για την εξυπηρέτηση των επιβατών που βρίσκεται στην προβολή της οδού Νόρμαν, κοντά στον προβλήτα της Άστιγγος (περίπου 61,00 τ.μ.). Στο οίκημα υπάρχουν χώροι έκδοσης και ελέγχου εισιτηρίων, check in, χώροι αναμονής με τον απαραίτητο ξενοδοχειακό εξοπλισμό (καθίσματα, κ.λ.π), χώροι ελέγχου επιβατών και αποσκευών, καθώς και γραφείο διοίκησης και ασφάλειας εξοπλισμένο (γραφείο, ηλεκτρονικός υπολογιστής, τηλέφωνο κ.ά.). Επίσης, θα διαθέσει πλωτό προβλήτα που έχει κατασκευαστεί για την ασφαλή πρόσδεση των υδροπλάνων στο κρηπίδωμα Νο11 της οδού Άστιγγος καθώς και για την πρόσδεση του σκάφους υπηρεσίας του υδατοδρομίου.

Μετά την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠΑ ΑΕ, κ. Παναγιώτης Τσώνης, δήλωσε: «Κάναμε σήμερα άλλο ένα σημαντικό βήμα για να καταστεί η πόλη και το λιμάνι της Πάτρας, κεντρικός κόμβος ενός πρώτου στοιχειώδους δικτύου υδατοδρομίων στη Δυτική Ελλάδα, συμβάλλοντας έτσι στην τουριστική και γενικότερη οικονομική αναπτυξιακή δυναμική της ευρύτερης περιφέρειας. Το πιστέψαμε και το πετύχαμε. Θέλω να ευχαριστήσω τους εκπροσώπους του εταιρικού σχήματος για τη συνεργασία και να απευθύνω ιδιαίτερες ευχαριστίες στο προσωπικό του Οργανισμού μας που συνέβαλε για να φτάσουμε σήμερα στο σημείο να υπογράψουμε τη σύμβαση παραχώρησης για τη διαχείριση και λειτουργίας των υποδομών και υπηρεσιών του Υδατοδρομίου στο Λιμάνι της Πάτρας».

Με γνώμονα την προσφορά νέων ευκαιριών και προοπτικών ανάπτυξης τόσο στον Λιμένα Πατρών όσο και στην ευρύτερη περιοχή, υπεγράφη σήμερα (02/07) μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της ΔΕΠΑ, του ΔΕΣΦΑ και του Οργανισμού Λιμένος Πατρών (ΟΛΠΑ), με σκοπό την προώθηση της χρήσης του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) ως ναυτιλιακό καύσιμο.

Τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΠΑ ΑΕ, κ. Παναγιώτη Τσώνη, επισκέφθηκε σήμερα Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020, ο Πρέσβης του Αζερμπαϊτζάν στην Ελλάδα, κ. Anar Huseynov, συνοδευόμενος από τον σύμβουλο οικονομικών και πολιτιστικών θεμάτων κ. Khagani Hajiyev.

Page 2 of 5
Οι προβληματισμοί και οι σύγχρονες τάσεις στην Παγκόσμια και Ευρωπαϊκή Λιμενική βιομηχανία εξελίσσονται συνέχεια και σε γρήγορους ρυθμούς. Τα θέματα που απασχολούν τώρα και στο μέλλον τα Ευρωπαϊκά και Ελληνικά λιμάνια είναι σημαντικά και απαιτούν μία συνολική αντιμετώπιση, έτσι ώστε να έχει αξία και περισσότερη δύναμη ή όποια παρέμβασή τους.
Ο ιστοχώρος της ΕΛΙΜΕ είναι αυτός που θα συγκεντρώνει όλα τα πληροφοριακά στοιχεία που απαιτούνται έτσι ώστε τα Ελληνικά λιμάνια, διαθέτοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα σε επίπεδο πληροφόρησης να μπορούν να επεξεργάζονται πιο αποτελεσματικά τις θέσεις τους.

Επικοινωνία

  elime (@) elime.gr
  +30.210.422.0261
  +30.210.422.0116
  Ακτή Μιαούλη 10 Πειραιάς