Ο.Λ.Ε. Α.Ε.: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Πρώτων Βοηθειών από τον ΟΛΕ

Ο.Λ.Ε. Α.Ε.: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Πρώτων Βοηθειών από τον ΟΛΕ

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Πρώτων Βοηθειών, ειδικά προσαρμοσμένο για τους εργαζόμενους στον Λιμένα Ελευσίνας, διοργάνωσε ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, στον συνεδριακό χώρο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ελευσίνας-Δυτικής Αττικής (Ε.Κ.Ε.Δ.Δ.Α.), την Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024. Η δράση υλοπο...

Ο.Λ.Β. Α.Ε:. Στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας Κωστής Χατζηδάκης

Ο.Λ.Β. Α.Ε:.  Στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας Κωστής Χατζηδάκης

Στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου, βρέθηκαν το Σάββατο 27 Απριλίου 2024, ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας κι Οικονομικών κ. Κωστής Χατζηδάκης και ο Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος. Ο υπουργός συνοδευόμενος από τους Βουλευτές του Νομού και συνεργάτες του, συζήτησαν με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο...

Ο.Λ.Β. Α.Ε:. Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας στα ελληνικά λιμάνια

Ο.Λ.Β. Α.Ε:. Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας στα ελληνικά λιμάνια

Διαδραστικό εργαστήριο για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας στα ελληνική λιμάνι πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, την Παρασκευή 26 Απριλίου 2024 στην αίθουσα εκδηλώσεων στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου. Το ερευνητικό έργο με τίτλο «Ενίσχυση της ανθεκτικότητας για τα ελληνικά λιμάνι – Reports»...

Ο.Λ.Β. Α.Ε:. Διαμετακομιστικός κόμβος για αυτοκίνητα το λιμάνι του Βόλου

Ο.Λ.Β. Α.Ε:. Διαμετακομιστικός κόμβος για αυτοκίνητα το λιμάνι του Βόλου

Αποδεικνύοντας ότι ο λιμένας Βόλου διαθέτει τα εχέγγυα για την εδραίωση δραστηριότητας με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα για την πόλη, τη Δευτέρα 15 Απριλίου και τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2024, εκφορτώθηκαν πάνω από 1.000 καινούργια αυτοκίνητα στο λιμάνι του Βόλου. Αφού προηγήθηκαν όλες, οι απαραίτη...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος συνεδρίασε την Παρασκευή 14 Ιουλίου, για πρώτη φορά στην ιστορία της Ένωσης, στο Ηράκλειο Κρήτης. Οικοδεσπότες ο Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου κ. Ιωάννης Βαρδαβάς και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μηνάς Παπαδάκης. Παρών στην έναρξη της συνεδρίασης ο Υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Μάξιμος Σενετάκης, ο οποίος χαιρέτισε τις εργασίες του Συμβουλίου.

Στο πλαίσιο των εργασιών του Συμβουλίου, συζητήθηκαν σειρά θεμάτων που απασχολούν τους Ελληνικούς Λιμένες όπως, μεταξύ άλλων, η πορεία οριστικής υιοθέτησης των νέων Κανονισμών πράσινης μετάβασης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δηλαδή του Κανονισμού Ανάπτυξης Υποδομών Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR) και του Κανονισμού Ναυτιλιακών Καυσίμων (FuelEU Maritime), η χρηματοδότηση του νέου Συστήματος Εισόδου – Εξόδου (πύλες Schengen), η πλοηγική υπηρεσία και η έναρξη εφαρμογής του Προεδρικού Διατάγματος 83/2022 για τα ρυμουλκά πλοία. Στο πλαίσιο αυτό, υπογράφηκε Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, εκπροσωπούμενης από τον κ. Θάνο Λιάγκο, Πρόεδρο της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος και Εκτελεστικό Πρόεδρο Δ.Σ & Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΛΘ Α.Ε και του κ. Παύλου Ξηραδάκη, Προέδρου της Ελληνικής Ένωσης Πλοιοκτητών Ρυμουλκών, Ναυαγοσωστικών, Αντιρρυπαντικών & Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων.

Το Μνημόνιο Συνεργασίας προβλέπει την ενεργοποίηση αμοιβαία επωφελών πρωτοβουλιών, ενεργειών και δράσεων με γνώμονα την αντιμετώπιση των προκλήσεων και την κάλυψη των αναγκών των λιμένων, την βελτιστοποίηση των συνθηκών ασφαλείας λιμενικών εγκαταστάσεων και πλοίων με κριτήριο την προστασία της ανθρώπινης ζωής, την βιωσιμότητα του θαλάσσιου περιβάλλοντος, την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας των λιμένων και την προαγωγή του υγιούς ανταγωνισμού.

Στη συνεδρίαση υπήρξε ευρεία ανταλλαγή ιδεών, απόψεων και προτάσεων για το μέλλον της Ελληνικής Λιμενικής Βιομηχανίας με τη συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) κ. Δημήτρη Πολίτη. Το ΤΑΙΠΕΔ εκπροσωπεί το Ελληνικό Δημόσιο στις Διοικήσεις των Οργανισμών Λιμένων και ενεργεί ως Αρχή Σχεδιασμού σε σειρά λιμενικών εγκαταστάσεων.

Επίσης στο Διοικητικό Συμβούλιο παρέστησαν ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) κ. Σπύρος Πασχάλης, ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εφοδιαστών Πλοίων και Εξαγωγέων (ΠΣΕΠΕ) κ. Νίκος Μαυρίκος και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας (ΣΕΝΑΒΙ) κ. Βασίλης Κανακάκης, οι οποίοι προχώρησαν σε παρουσιάσεις θεμάτων ευθύνης τους, που άπτονται των Ελληνικών Λιμένων και ακολούθησε γόνιμος και εποικοδομητικός διάλογος με τους επικεφαλής των Οργανισμών Λιμένων και των Λιμενικών Ταμείων της Χώρας.

Συμφωνήθηκε η ενίσχυση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος και των εκπροσώπων των προσκεκλημένων Φορέων της Ναυτιλίας, με πολλαπλασιασμό των κοινών δράσεων και την υπογραφή Μνημονίων Συνεργασίας, όπου αυτό προάγει την ευημερία των πολιτών και την οικονομική ανάπτυξη σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.

Σε συνεχή τροχιά ανάπτυξης κινείται ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου Α.Ε. και το 2023.

Συνολικά 986 αυτοκίνητα, εκφορτώθηκαν μέσα σε 5,5 ώρες στη δυτική πλευρά του Προβλήτα 2 του εμπορικού λιμένος Βόλου.

Μετά από συντονισμένες ενέργειες του Οργανισμού Λιμένος Βόλου και του Εκτελωνιστικού Γραφείου - Ναυτικού Πρακτορείου “ΒΑΡΟΥΤΣΙΚΟΣ Α. Ε”, την Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023, τα αυτοκίνητα (διαφόρων τύπων) έφθασαν στον εμπορικό λιμένα Βόλου για εκφόρτωση
και προώθηση προς τους τελικούς προορισμούς τους, με το Ro-Ro Cargo Ship MELUSINE.

Η εταιρεία " ΒΑΡΟΥΤΣΙΚΟΣ Α. Ε”- Ναυτικό Πρακτορείο-Διαμεταφορική εταιρεία, εκπροσωπεί τον Όμιλο GRIMALDI GROUP/Minoan Lines στο λιμάνι του Βόλου, με την πρακτόρευση των multipurpose Ro/Ro και Car-Carriers πλοίων.

Καθοριστικός ήταν ο ρόλος των λιμενεργατών Βόλου. Οι εργαζόμενοι με επαγγελματική ευσυνειδησία, εκφόρτωσαν με επιτυχία σε σύντομο χρονικό διάστημα όλα τα αυτοκίνητα. Μέσα στις επόμενες ημέρες, τα οχήματα θα προωθηθούν στους τελικούς προορισμούς τους,

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, εκφράζει τις ευχαριστίες του σε όλους όσους συνέδραμαν για να ολοκληρωθεί η παραπάνω δραστηριότητα με επιτυχία.

Μία νέα εμπορική δραστηριότητα, την οποία προσπαθεί να εδραιώσει στην περιοχή, εγκαινιάζει ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, καθώς την Παρασκευή 7 Ιουλίου κατέφθασαν στον εμπορικό λιμένα για εκφόρτωση με το Ro-Ro Cargo Ship MELUSINE, εκατοντάδες καινούργια αυτοκίνητα, τα οποία θα προωθηθούν στους τελικούς προορισμούς τους. Υπενθυμίζεται ότι προ 15ετίας υπήρξε αντίστοιχη δραστηριότητα στο λιμάνι του Βόλου, λόγω απεργίας στο λιμάνι του Πειραιά.

Αναζητώντας οι εταιρείες αυτοκινήτων νέους τρόπους για να φέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα και να καλύψουν τις ανάγκες που υπάρχον, επέλεξαν το λιμάνι του Βόλου, για μία δραστηριότητα, η οποία θα αποφέρει έσοδα στην περιοχή με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Σε δηλώσεις του ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Σωκράτης Αναγνώστου ανέφερε μεταξύ άλλων «Μετά από συντονισμένες προσπάθειες πολλών παραγόντων, καταφέραμε να φέρουμε στο λιμάνι του Βόλου, μία μεγάλη εμπορική δραστηριότητα, η οποία ελπίζουμε ότι θα έχει και συνέχεια. Αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της γεωγραφικής θέσης του λιμένος Βόλου, προσφέρουμε τη δυνατότητα σε φορτηγά πλοία που μεταφέρουν αυτοκίνητα να προσεγγίζουν πλέον και το λιμάνι του Βόλου για εκφόρτωση και προώθηση στους τελικούς προορισμούς. Παρέχοντας ολοκληρωμένες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού του μηχανολογικού μας εξοπλισμού και των συστημάτων Logistics, δουλεύουμε καθημερινά, ώστε, το λιμάνι του Βόλου, στην κομβική χρονική συγκυρία που βρίσκεται, να αποτελέσει ένα από τα μεγάλα λιμάνια που λειτουργούν ως διαμετακομιστικοί κόμβοι για τέτοιου βεληνεκούς εμπορικές δραστηριότητες».

 

 

Ο νέος Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Παναγιώτης Τσώνης, ο οποίος εντάχθηκε στη Διοίκηση της Εταιρείας στις αρχές Ιουλίου, ήταν κεντρικός ομιλητής στο 1ο Αραβο-Ελληνικό Ναυτιλιακό Συνέδριο το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις 5 & 6 Ιουλίου.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Τσώνης μίλησε για τη σημασία του λιμένα Πειραιά και το σπουδαίο ρόλο που διαδραματίζει στην κοινωνία και την οικονομία. Επίσης, αναφέρθηκε στην ανάπτυξη που καταγράφει η λιμενική βιομηχανία στις περιοχές του Αραβικού και Ελληνικού κόσμου, και την ανάδειξη των λιμενικών τους περιοχών σε σημαντικούς κόμβους του διεθνούς εμπορίου, των μεταφορών και του τουρισμού παρά το δυσμενές μακροοικονομικό περιβάλλον. Επεσήμανε πως αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός πως και οι δύο πλευρές έχουν κατανοήσει την κρισιμότητα 3 βασικών παραγόντων στους οποίους προσανατολίζονται και ακολουθούν πιστά και δεν είναι άλλοι από την καινοτομία και τη μοντερνοποίηση, τις βιώσιμες λειτουργίες και τη συνεργατική αντίληψη και αντιμετώπιση. Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο κ. Τσώνης: “Αξιοποιούμε και ενδυναμώνουμε τις κορυφαίες γεωστρατηγικές θέσεις των λιμανιών μας που βρίσκονται στο σταυροδρόμι διαφορετικών ηπείρων όχι μόνο με αξιοσημείωτες επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογία αλλά και με στρατηγικές συνεργασίες. Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος είναι πολύπλοκες και πολυδιάστατες και κανένας, οργανισμός ή χώρα, δεν μπορεί να τις αντιμετωπίσει μόνος του. Η ανάγκη για συνεργασία και αλληλεπίδραση μεταξύ των ενδιαφερομένων φορέων για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων σε κοινά προβλήματα είναι ουσιώδης προκειμένου να διασφαλιστούν βιώσιμες προοπτικές για το μέλλον”. Πρόσθεσε πως “παράλληλα με την καινοτομία και τις επενδύσεις για την περαιτέρω μοντερνοποίηση του λιμένα Πειραιά και την προώθηση ενός πιο καθαρού περιβάλλοντος o ΟΛΠ επικεντρώνεται στη βελτίωση της οικονομικής ευημερίας ατόμων και κοινοτήτων. Στον πυρήνα της στρατηγικής της Εταιρείας είναι η διάχυση των ωφελειών της ανάπτυξης του λιμένος στην τοπική κοινωνία ιδίως μέσω δωρεών, προγραμμάτων εξωστρέφειας και πλήθος πρωτοβουλιών που προωθούν την κοινωνική ευημερία. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που ο ΟΛΠ φέρει και φέτος τον τίτλο ενός εκ των πιο βιώσιμων εταιρειών στην Ελλάδα και επιδεικνύει σειρά από διεθνείς περιβαλλοντικές διακρίσεις. Επίσης καταφέρνει να βελτιώνει συνεχώς τη θέση του στην παγκόσμια βιομηχανία λιμένων, προάγοντας ταυτόχρονα κουλτούρα επιχειρηματικής αριστείας, καινοτομίας και πράσινων πρακτικών”.

Την Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023 πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το Ports & Rail Forum 2023, το οποίο διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens από την ethosEVENTS σε συνεργασία με την Ένωση Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), την Ένωση Τραπεζικών & Χρηματοοικονομικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας, με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr και το οικονομικό και επενδυτικό περιοδικό ΧΡΗΜΑ.

Στόχος του Συνεδρίου η ανάδειξη του ρόλου των λιμανιών και του σιδηροδρόμου ως μοχλών ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.

Στα πλαίσια των εργασιών του πραγματοποιήθηκαν παρεμβατικές ατομικές ομιλίες και τραπέζια συζήτησης (panels) με βασική θεματολογία: το Περιβάλλον (Ναυτιλιακά Καύσιμα, Onshore Power Supply, απορρίμματα, νέα καύσιμα όπως το υδρογόνο, κλπ.), την Ψηφιοποίηση λειτουργιών και συστημάτων Λιμένων & Σιδηροδρόμου, τα Γεωστρατηγικά θέματα, πολιτική & ανταγωνισμός, τις Υποδομές  Λιμένων & Σιδηροδρόμου, τα Βιομηχανικά Λιμάνια, προβλήματα και ευκαιρίες, την Κρουαζιέρα ως παράγων ανάπτυξης και τέλος την μεγάλη ευκαιρία των συνδυασμένων μεταφορών και logistics.

Μετά τον χαιρετισμό του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη και του Mr. Xiao Junzheng, Ambassador of the People's Republic of China to the Hellenic Republic και μετά τις εναρκτήριες προσφωνήσεις των κ.κ.. Κωνσταντίνου Ουζούνη, CEO, ethosGROUP , του Δημητρίου Ιατρίδη, Εκτελεστικού Διευθυντή, Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ) και του Γεωργίου Ξηραδάκη, Προέδρου Ένωσης Τραπεζικών & Χρηματοδοτικών Στελεχών Ελληνικής Ναυτιλίας, Ιδρυτού -Διευθύνοντος Συμβούλου, XRTC Business Consultants, ακολούθησε ο πρώτο πάνελ ομιλητών.

Το πρώτο πάνελ είχε θέμα τις «Συνδυασμένες μεταφορές, υποδομές & κρουαζιέρα: Τα λιμάνια συζητούν …» με Συντονιστή τον δημοσιογράφο Γιάννη Λαζάρου και ομιλητές τον κ. Μηνά Παπαδάκη, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου, τον κ. Απόστολο Καμαρινάκη, Υποναύαρχο Λ.Σ. (εα)- Πολιτικό Μηχανικό (ΕΜΠ), Διευθύνων Σύμβουλος Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας ΑΕ, Αντιπρόεδρος Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (Ε.ΛΙΜ.Ε.) και τον κ. Νικόλαο Μαυρίκο, Πρόεδρο Πανελλήνιου Συλλόγου Εφοδιαστών Πλοίων & Εξαγωγέων (Π.Σ.Ε.Π.Ε.).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΗ κ. Μηνάς Παπαδάκης, ανέφερε ότι το Λιμάνι του Ηρακλείου δημιουργεί ένα νέο πεδίο δραστηριοτήτων για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Τόνισε ότι οι περισσότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα προέρχονται από τις διάφορες δραστηριότητες του λιμένος Ηρακλείου καθώς και από τις διάφορες δραστηριότητες των καραβιών, επισημαίνοντας την ανάγκη εξεύρεσης και υιοθέτησης νέων ναυτιλιακών εναλλακτικών καυσίμων.

Στο λιμάνι του Ηρακλείου, ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΗ κ. Μηνάς Παπαδάκης, αναπτύσσονται έργα προς αυτή τη κατεύθυνση, με πρώτο την ολοκλήρωση των μελετών οι οποίες περιλαμβάνουν την ηλεκτροδότηση 5 θέσεων ελλιμενισμού, συνολικής ισχύος 16MW το δε συνολικό κόστος κατασκευής του έργου αναμένεται να ξεπεράσει τα 20 εκ. ευρώ ενώ η συνολική κατανάλωση ενέργειας υπολογίζεται σε 22.5 GWHr ετησίως.

Αναφέρθηκε στη συνέχεια στην χρήση της κυματικής ενέργειας για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας όπου στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Project Hupiness εκπονείται από τον ΟΛΗ σχετική μελέτη για την εγκατάσταση κυματογεννητριών πάνω στην θωράκιση του προσήνεμου μόλου. Σημαντική υπήρξε η επισήμανση για την εξέταση δυνατότητας παραγωγής, αποθήκευσης και τροφοδοσίας υδρογόνου σε πλοία καθώς επίσης και η δημιουργία εγκαταστάσεων αποθήκευσης δεσμευμένου διοξειδίου του άνθρακα, με το λιμάνι του Ηρακλείου να καθίσταται και λόγω της γεωγραφικής του θέσης, σημαντικός ενεργειακός κόμβος της ΝΑ Μεσογείου.

Επίσης έγινε αναφορά στην αντικατάσταση των λαμπτήρων στους πυλώνες φωτισμού στο λιμάνι με λαμπτήρες LED που θα επιφέρει 45% μείωση ενέργειας, όπως επίσης και στην πρόταση συνεργασίας με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την παροχή Συμβούλου ο οποίος θα παρέχει υπηρεσίες στα θέματα της πράσινης μετάβασης.

Και οι τρείς ομιλητές του πρώτου panel τόνισαν τα θέματα που αφορούν την μορφή συμμετοχής τους στην κοσμογονία που συντελείται στο λιμενικό περιβάλλον αλλά και στις ενδεχόμενες συνέργειες. Παράλληλα έδωσαν έμφαση στις επιβατικές μεταφορές (κρουαζιέρα- ακτοπλοΐα) όσο και για τις εμπορικές με έμφαση στην διασφάλιση του ομαλού εφοδιασμού της νησιωτικής χώρας καθ’ όλο το έτος και κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες.

Το κοινό συμπέρασμα του πρώτου panel συνοψίστηκε ότι η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος στις συνδυασμένες μεταφορές έχει δημιουργήσει μία νέα τάση και μία νέα κουλτούρα στις λιμενικές κοινότητες, το δε terra incognita για τα ελληνικά λιμάνια αποτελεί το θέμα της υποστήριξης ερευνητικών αλλά και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στο πεδίο των νέων ναυτιλιακών καυσίμων πολύ δε μάλλον για θέματα παραγωγής υδρογόνου από ηλεκτρόλυση αμμωνίας, αξιοποίηση ΑΠΕ για την παραγωγή και εμπορία καθαρής ενέργειας.

Το Ports & Rail Forum 2023 απευθύνθηκε σε στελέχη επιχειρήσεων του τομέα της ναυτιλίας, των σιδηροδρόμων, των μεταφορών και των logistics, σε τραπεζικά στελέχη, σε στελέχη ασφαλιστικών και μεσιτικών επιχειρήσεων, σε συμβούλους επιχειρήσεων, σε επενδυτές, σε κυβερνητικούς παράγοντες και σε εκπροσώπους τοπικών αρχών.

Υποβλήθηκε από τους μελετητές και εγκρίθηκε καταρχήν από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ το νέο μάστερ πλαν του Λιμένα Ελευσίνας, το οποίο εναρμονίζεται πλήρως με το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο Δήμου Ελευσίνας και αλλάζει ριζικά την εικόνα του παράκτιου μετώπου της περιοχής.

Οι προβληματισμοί και οι σύγχρονες τάσεις στην Παγκόσμια και Ευρωπαϊκή Λιμενική βιομηχανία εξελίσσονται συνέχεια και σε γρήγορους ρυθμούς. Τα θέματα που απασχολούν τώρα και στο μέλλον τα Ευρωπαϊκά και Ελληνικά λιμάνια είναι σημαντικά και απαιτούν μία συνολική αντιμετώπιση, έτσι ώστε να έχει αξία και περισσότερη δύναμη ή όποια παρέμβασή τους.
Ο ιστοχώρος της ΕΛΙΜΕ είναι αυτός που θα συγκεντρώνει όλα τα πληροφοριακά στοιχεία που απαιτούνται έτσι ώστε τα Ελληνικά λιμάνια, διαθέτοντας μία ολοκληρωμένη εικόνα σε επίπεδο πληροφόρησης να μπορούν να επεξεργάζονται πιο αποτελεσματικά τις θέσεις τους.

Επικοινωνία

  elime (@) elime.gr
  +30.210.422.0261
  +30.210.422.0116
  Ακτή Μιαούλη 10 Πειραιάς