Η επέκταση του επιβατικού λιμένα Πειραιά ώστε να δημιουργηθούν 2 θέσεις για πρόσδεση κρουαζιεροπλοίων «νέας γενιάς», μήκους μεγαλύτερου των 280 μέτρων και δυναμικότητας 2.500 επιβατών, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με εκπροσώπους του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Πρόκειται για έργο ύψους 120 εκατ. ευρώ το οποίο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης μέσω του Άξονα Προτεραιότητας 7 του ΠΕΠ Αττικής 2014-2020.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Θάνος Λιάγκος, Μέλος Δ.Σ. ΟΛΠ εκπροσωπώντας τη Διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε., ο Χ. Γερακαράκης Διευθυντής Έργων ΟΛΠ Α.Ε., ο Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Αττικής Δ. Δρόσης και υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας.
Με βάση τις σχετικές εκτιμήσεις, οι εργασίες κατασκευής θα ξεκινήσουν το Φεβρουάριο του 2020 με χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης 32 μήνες.
Με αφορμή τη συνάντηση, ο Περιφερειάρχης Αττικής επισήμανε ότι δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα σε έργα που εξασφαλίζουν την αναπτυξιακή επανεκκίνηση στην Αττική και δημιουργούν νέες προοπτικές σε σημαντικούς πυλώνες της Ελληνικής Οικονομίας όπως είναι η κρουαζιέρα.
Τι περιλαμβάνει το έργο
Το έργο, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, αφορά στην επέκταση του επιβατικού λιμένα Πειραιά προς τα νότια, ώστε να δημιουργηθούν 2 θέσεις για πρόσδεση κρουαζιερόπλοιων «νέας γενιάς» μήκους μεγαλύτερου των 280μ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή επέκτασης συνολικού εμβαδού 150.000 τμ καθώς και των απαιτούμενων δικτύων απορροής υδάτων, οπτικών ινών και παροχής ρεύματος και νερού.
Μετά και την απομάκρυνση του εργοταξιακού υποστηρικτικού χώρου, καθώς και τους απαραίτητους τεχνικούς ελέγχους, σε λειτουργία δίδεται η δακτυλοειδής αποβάθρα μήκους 197,60 μ. τμήμα των έργων της Β’ Φάσης του Νέου Λιμένα.
Το Σάββατο 11 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η πρώτη προσέγγιση και πλέον η αποβάθρα θα εξυπηρετεί κανονικά την καθημερινή λειτουργία του λιμένα προσφέροντας ασφαλή πλαγιοπρυμνοδέτηση. Ένα ακόμη έργο μπαίνει σε πλήρη λειτουργία ενισχύοντας την ασφαλή προσέγγιση και παραμονή πλοίων.
Οι χερσαίοι χώροι και οι λιμενικές υποδομές που προστέθηκαν με τα έργα της Β’ Φάσης επιτρέπουν την καλύτερη οργάνωση υπηρεσιών. Τα έργα της Γ’ Φάσης που προχωρούν κανονικά θα ενισχύσουν και θα προσδώσουν ένα ακόμη ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας τόσο μέσα από νέες υποδομές όσο και με τα κατάλληλα μέτρα, με τη συνεχή συντήρηση αλλά και τον εκσυγχρονισμό των υπαρχόντων υποδομών, στοχεύει στην βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών στους χρήστες του λιμένα και την ποιοτική εξυπηρέτηση της μεταφορικής ζήτησης, καθώς και στη βελτίωση των συνθηκών ασφαλείας στις μεταφορές.
Η Ένωση Λιμένων Ελλάδος, ακολουθώντας την πρακτική των τελευταίων 10 ετών, δημοσιεύει σήμερα τα στατιστικά στοιχεία της κρουαζιέρας για το προηγούμενο έτος 2019 και συγκριτικά στοιχεία των τελευταίων 5 ετών (2015-2019), όσο αφορά τον αριθμό αφίξεων κρουαζιερόπλοιων και επιβατών κρουαζιέρας σε 43 καταμετρημένους προορισμούς στο σύνολο της Χώρας μας.
Το πλοίο OLYMPUS της Sea Speed Ferries ήταν το πρώτο πλοίο που έδεσε στο λιμάνι του Πειραιά για το 2020 περί τις 03:00 π.μ. Το πλοίο υποδέχθηκαν εκ μέρους της Διοίκησης ο Αναπληρωτής Διευθύνοντος Συμβούλου Capt. Weng Lin και άλλα στελέχη της Εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε ανταλλαγή δώρων με τον καπετάνιο του πλοίου και οι εκπρόσωποι του ΟΛΠ ευχήθηκαν καλές θάλασσες και καλή δύναμη σε όλους τους Έλληνες ναυτικούς.
Όπως κάθε χρόνο, η Διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε. οργάνωσε μια σειρά από ενέργειες και δράσεις ενόψει των Χριστουγέννων:
- Σε συνεργασία με τις κοινωνικές δομές των γειτονικών Δήμων διανεμήθηκαν τρόφιμα σε οικογένειες και δώρα σε παιδιά ευπαθών κοινωνικών ομάδων της ευρύτερης περιοχής.
Για πρώτη φορά φέτος η ΟΛΠ Α.Ε. διέθεσε επιπλέον δώρα και για τα παιδιά των σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής του Δήμου Πειραιά.
- Σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς, η ΟΛΠ Α.Ε. ενίσχυσε τα συσσίτια που διοργανώνει ο Ιερός Ναός Αγίου Νικολάου Πειραιώς στο πλαίσιο του φιλανθρωπικού του έργου.
- Χριστουγεννιάτικη εορτή για τα μέλη του Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Μετάλλου Ν. Αττικής & Εργαζομένων Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας Ελλάδος, καθώς και διάθεση δώρων για τα παιδιά.
- Επίσης όπως κάθε χρόνο πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα παιδιά των εργαζομένων της ΟΛΠ Α.Ε. και ειδική τελετή βράβευσης των αριστούχων μαθητών και φοιτητών (συνολικά 30 βραβευθέντα παιδιά). Ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. Yu Zenggang απευθύνοντας θερμές ευχές προς όλους για τα Χριστούγεννα και τη νέα χρονιά, τόνισε ότι η ενίσχυση του κοινωνικού ρόλου της ΟΛΠ Α.Ε. αποτελεί βασική προτεραιότητα της Εταιρείας.
Στα βασικά σημεία του σχεδιασμού που ακολουθεί ο Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ για την χρήση του Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (LNG) ως ναυτιλιακό καύσιμο, αναφέρθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, κ. Παναγιώτης Τσώνης, στην τεχνική σύσκεψη που διοργάνωσε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Ο κ. Τσώνης αναφέρθηκε αρχικά στο γεγονός ότι η Δυτική Ελλάδα με βάση τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ συγκαταλέγεται στις φτωχότερες περιφέρειες της χώρας και ένας από τους βασικούς λόγους της δυσμενούς θέσης της σε οικονομικό και κατά συνέπεια κοινωνικό επίπεδο είναι το γεγονός ότι δεν συνδέεται με τα δίκτυα, κυρίως τα ενεργειακά και τα μεταφορικά.
Στη συνέχεια μίλησε για το θεσμικό και νομοθετικό πλαίσιο υποδομών Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου σε λιμάνια, το οποίο αναφέρει ότι η Δυτική Ελλάδα έχει ενταχθεί ως κόμβος στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου, καθώς και στην Οδηγία (2014/94) του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την ανάπτυξη υποδομών εναλλακτικών καυσίμων, η οποία μεταξύ άλλων ορίζει ότι: «Τα κράτη μέλη διασφαλίζουν μέσω των εθνικών τους πλαισίων πολιτικής, ότι υπάρχει ικανός αριθμός σημείων ανεφοδιασμού LNG σε θαλάσσιους λιμένες προκειμένου να καθίσταται δυνατή η κυκλοφορία πλοίων εσωτερικής ναυσιπλοΐας ή θαλασσοπλοούντων πλοίων που κινούνται με LNG σε ολόκληρο το κεντρικό δίκτυο Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ στον Οδικό Χάρτη Αγοράς Φυσικού Αερίου 2017-2022, στον οποίο αναφέρεται ότι μέχρι 31-12-2022 θα πρέπει να υπάρχουν εγκαταστάσεις LNG στα λιμάνια του Πειραιά και της Πάτρας, μέσω του προγράμματος POSEIDON MED II. Ενημέρωσε τους μετέχοντες στη σύσκεψη για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, το οποίο ξεκίνησε την 1η Ιουνίου του 2015 και λήγει την 31η Δεκεμβρίου του 2020. Ο κ. Τσώνης τόνισε ότι ο Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ έχει προωθήσει όλες τις μελέτες που απαιτούνται για την δημιουργία μιας μονάδας 3.000 m3 για ναυτιλιακό καύσιμο, η οποία όμως δύναται να επεκταθεί για να καλύψει ανάγκες σε αστικές και βιομηχανικές χρήσεις.
Περιέγραψε τα πλεονεκτήματα της χρήσης του LNG στο λιμάνι της Πάτρας και απάντησε με επιχειρήματα στους ισχυρισμούς που διατυπώνονται κατά καιρούς σχετικά με ζητήματα ασφάλειας, αναφέροντας ως παραδείγματα λιμάνια της Βαρκελώνης και του Φρέντρικσταντ της Σουηδίας. Το μεν λιμάνι της Βαρκελώνης διαθέτει εγκατάσταση 760.000 m3 σε απόσταση περίπου ενός χιλιομέτρου από την οικιστική ζώνη, το δε λιμάνι του Φρέντρικσταντ διαθέτει μονάδα LNG 6.400 m3 σε απόσταση 500 μέτρων από την κατοικημένη περιοχή.
«Θεωρώ ότι η έλευση του φυσικού αερίου θα συμβάλει στην επανεκκίνηση της τοπικής οικονομίας και την παραγωγική ανασυγκρότηση λόγω μείωσης του κόστους ενέργειας» τόνισε ο κ. Τσώνης και εκτίμησε πως το φυσικό αέριο αποτελεί την οικονομικότερη, ασφαλέστερη και φιλικότερη προς το περιβάλλον λύση.
Εγκρίθηκε από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η χρηματοδότηση της αποκατάστασης του προσήνεμου μόλου του αλιευτικού καταφυγίου Πλαταριάς. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 280.000€ και θα καλυφθεί από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων. Η έγκριση του έργου επετεύχθη με συντονισμένες ενέργειες της Διοίκησης του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας και του Βουλευτή Θεσπρωτίας, κ. Βασίλειου Γιόγιακα.
Το έργο περιλαμβάνει τεχνικές εργασίες για την αποκατάσταση της λειτουργικότητας του και την βελτίωση των συνθηκών ευστάθειας της διατομής του, καθώς και επανατοποθέτηση για όλα τα εξαρτήματα των ανωδομών όπως οι δέστρες, τα pillars εξυπηρέτησης των σκαφών, οι ιστοί φωτισμού και φανός εισόδου στο καταφύγιο.
Τα έργα αποκατάστασης και αναβάθμισης στα υπάρχοντα τουριστικά καταφύγια θα συνεχιστούν. Η ανάπτυξη του δικτύου Μαρίνων και τουριστικών καταφυγίων σκαφών, αποτελούν ένα έργο πνοής για την Θεσπρωτία. Σταδιακά θα υλοποιούνται παρεμβάσεις που θα δώσουν στο παραλιακό μέτωπο του Νομού Θεσπρωτίας τις κατάλληλες υποδομές για την υποδοχή ακόμη περισσότερων τουριστικών ροών.
Οι εν λόγω περιοχές ήδη αποτελούν πόλο έλξης τουρισμού και διαθέτουν σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, που θα ενισχυθούν σημαντικά με την δημιουργία σύγχρονων μαρίνων και τουριστικών καταφυγίων. Εκμεταλλευόμαστε το υπάρχον ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προχωράμε με σταθερά βήματα. Θεωρούμε ότι σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς θα πετύχουμε το καλύτερο για την περιοχή.
Με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστο Βίνη συναντήθηκε σήμερα ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ, κ. Παναγιώτης Τσώνης.
Μοναδικό θέμα της συνάντησης ήταν η κατασκευή της σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής και η σύνδεση με το λιμάνι της Πάτρας. Ο κ. Τσώνης ανέπτυξε στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ τα επιχειρήματα του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ σχετικά με τα οφέλη που θα προκύψουν από τη σύνδεση του λιμανιού με τον σιδηρόδρομο, χωρίς όμως να αλλοιώνεται η φυσιογνωμία της πόλης.
Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο ρόλος του λιμανιού θα αναβαθμιστεί, καθώς πλέον δεν θα περιορίζεται στην διακίνηση εμπορευμάτων από την Αττική και ορισμένα τμήματα της Στερεάς Ελλάδας, όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά θα καλύψει σχεδόν το σύνολο της χώρας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. ΑΕ τόνισε ότι εφόσον το λιμάνι συνδεθεί με το μέσο σταθερής τροχιάς, θα είναι το μοναδικό στην Ευρώπη κατά μήκος των ανατολικών ακτών του θαλασσίου διαδρόμου της Αδριατικής, που θα έχει το πλεονέκτημα της σιδηροδρομικής σύνδεσης. Πρόσθεσε ότι μια τέτοια εξέλιξη θα δώσει στο λιμάνι της Πάτρας σημαντικό προβάδισμα, ώστε να εισέλθει στην αγορά της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, λειτουργώντας συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά στο μεγάλο λιμάνι του Πειραιά.
Τέλος, ο κ. Τσώνης συμφώνησε με τον κ. Βίνη να έχουν στενή συνεργασία, καθώς η σύνδεση του σύγχρονου τρένου με το λιμάνι θα έχει πολλαπλασιαστικά αναπτυξιακά οφέλη, συμβάλλοντας καθοριστικά στην βελτίωση του επιχειρηματικού και του φυσικού περιβάλλοντος.
More...
Σήμερα Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019, επισκέφτηκαν τα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Βόλου ΑΕ και συναντήθηκαν με την Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου κα Βίκυ Μήτρου και τον Δ/ντα Σύμβουλο κ. Σωκράτη Αναγνώστου, ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Μάνος Κόνσολας και ο Γενικός Γραμματέας Τουρισμού κ. Κων/νος Λούλης.
Επίσημη επίσκεψη στον λιμένα του Burgas στη Βουλγαρία πραγματοποίησαν ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης, κ. Κωνσταντίνος Χατζημιχαήλ και κ. Κωνσταντίνος Χατζηκωνσταντίνου αντίστοιχα, συνοδεία υπηρεσιακών στελεχών της ΟΛΑ ΑΕ, στις 29 και 30 Νοεμβρίου 2019.
Η μετάβαση της Διοίκησης στο εξωτερικό πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου "Sailing across the Black Sea (SaBS) που υλοποιεί ως επικεφαλής εταίρος ο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης, με εταίρους τον αθλητικό-αλιευτικό όμιλο Glarus του Burgas και το Διεθνές Κέντρο Πολιτικής Έρευνας και Ανάλυσης (ICSRPA) από το Batumi της Γεωργίας.
Κατά την διήμερη παραμονή της αποστολής στη Βουλγαρία, οι κύριοι Χατζημιχαήλ και Χατζηκωνσταντίνου πραγματοποίησαν σειρά συναντήσεων με διευθυντικά στελέχη και port operators τόσο της αρχής του δημόσιου λιμένα, όσο και της ιδιωτικής εταιρίας BMF που διαχειρίζεται τις παραχωρήσεις του δυτικού τερματικού και του ανατολικού II, καθώς και με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Για τη σημασία των δεσμών και της συνεργασίας των δύο λιμένων έκανε λόγο ο Πρόεδρος της ΟΛΑ Α.Ε. Κωνσταντίνος Χατζημιχαήλ στην τοποθέτηση του κατά την έναρξη της 4ης τεχνικής συνάντησης των εταίρων του έργου, ενώ για την ανάγκη περαιτέρω ανάπτυξης των εμπορικών σχέσεων μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Κωνσταντίνος Χατζηκωνσταντίνου.
Ο κ. Χατζημιχαήλ σε σχετικές δηλώσεις του σημείωσε μεταξύ άλλων:
“Η συνεργασία με τον λιμένα του Burgas μπορεί υπό προϋποθέσεις να μας εξασφαλίσει το αναγκαίο στρατηγικό και οικονομικό βάθος σε Βαλκάνια και Ανατολική Ευρώπη, όπως σημείωσα στην ομιλία μου στο πρώτο μέρος της συνάντησης των στελεχών μας με τους Βούλγαρους ομολόγους τους στα πλαίσια του SaBS project.
Για τον λόγο αυτό θα ενισχύσουμε τους δεσμούς και τη συνεργασία με τις αρχές, τους port operators και τους χρήστες των terminals του λιμανιού του Burgas στη λογική της αμοιβαίας ωφέλειας!”
Tην Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019 επισκέφθηκε τα γραφεία του Οργανισμού Λιμένα Βόλου η Γενική Γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κα Χριστιάνα Καλογήρου, συνοδευόμενη από τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό και συναντήθηκαν με την Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΒ ΑΕ κα Βίκυ Μήτρου, με την οποία και συζήτησαν:
• για την αγορά του αυτοκινούμενου γερανού στο εμπορικό λιμάνι με επιδότηση από το ΠΕΠ Θεσσαλίας με τη συμβολή του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού.
• τις προοπτικές που ανοίγονται μετά τη δρομολόγηση του Υδατοδρομίου.
• την ανάπτυξη – επέκταση του Αγκυροβολίου και το ρόλο που αυτό παίζει στον συνδυασμένο ιστιοπλοϊκό τουρισμό με τις Σποράδες.
Η Πρόεδρος εξέφρασε την επιθυμία της νέας διοίκησης για τον εκσυγχρονισμό του χώρου μόνιμης αγκυροβολίας σκαφών αναψυχής για τον οποίο υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο.
Τόσο ο Περιφερειάρχης κ. Κώστας Αγοραστός όσο και η Γεν. Γραμματέας κα Χριστιάννα Καλογήρου εξέφρασαν στην Πρόεδρο τη συμπαράστασή τους στις αναπτυξιακές προσπάθειες του φορέα διαχείρισης του Λιμένα και τη διάθεση αρωγής τους, άλλωστε η επίσκεψή τους συνέπεσε με την Πρόσκληση από την Περιφέρεια Θεσσαλίας για την υποβολή προτάσεων σχετικά με την Αναβάθμιση Λιμενικών Εγκαταστάσεων του ΟΛΒ.
Πραγματοποιήθηκε σήμερα 21.11.2019 στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΟΛΠ Α.Ε. τελετή για την επισημοποίηση της συνεργασίας μεταξύ COSCO Shipping Charity Foundation και Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού παρουσία του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη, Βουλευτών Α΄ και Β΄ Πειραιά, εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και άλλων φορέων.
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός και το COSCO SHIPPING Charity Foundation, συνεργάζονται και υλοποιούν το πρόγραμμα «Children Included», με σκοπό την υποστήριξη 2.180 παιδιών, που προέρχονται από οικονομικά ασθενέστερες οικογένειες, απειλούμενες με κοινωνικό αποκλεισμό.
Σκοπός αυτής της συνεργασίας είναι η υποστήριξη μαθητών ηλικίας 6 έως 18 ετών, της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στοχεύοντας στη βελτίωση των ατομικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών, στην τόνωση της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης, καθώς και στην ανάπτυξη της συνεργατικότητας και του ομαδικού πνεύματος.
Συγκεκριμένα, θα δοθούν 80 υποτροφίες σε μαθητές στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά και επίσης, θα υλοποιηθούν 30 εκπαιδευτικές επιμορφωτικές και δημιουργικές δράσεις, οι οποίες θα απευθύνονται σε 2.100 παιδιά Δημοτικών & Γυμνασίων σε όμορους δήμους του λιμένος καθώς και στην Αθήνα, σε συνεργασία με τις σχολικές δομές. Οι δράσεις θα αφορούν την καινοτομία, τον αθλητισμό, το περιβάλλον και τον πολιτισμό και θα προταθούν από τα ίδια τα σχολεία. Η επιλογή θα γίνει σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια που θα πρέπει να πληρούν οι υποβληθείσες προτάσεις. Το συνολικό κόστος των προγραμμάτων ανέρχεται σε € 500.000.
‘Όπως δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης: “Οι επενδύσεις της COSCO SHIPPING είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την τοπική και εθνική οικονομία. Σήμερα γίνεται μία θετική κίνηση προς τις τοπικές κοινωνίες που δείχνει ότι η COSCO SHIPPING αντιλαμβάνεται τις τοπικές ευαισθησίες και αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα για να προχωρήσουμε μπροστά. Ευχόμαστε τέτοιες πρωτοβουλίες να βρουν μιμητές”.
‘Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε. Yu Zenggang εκπροσωπώντας τον όμιλο της COSCO SHIPPING: “Η επένδυση της COSCO SHIPPING στο λιμάνι του Πειραιά δεν στοχεύει μόνο σε ρεκόρ διακίνησης και στη βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων. Θέλουμε το λιμάνι του Πειραιά να είναι γέφυρα φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Κίνας και ένας ισχυρός παράγοντας κοινωνικής προσφοράς στην ευρύτερη περιοχή”.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού κ. Αυγερινός Αντώνιος: “Με την υπογραφή του Μνημονίου, μας δίνεται η δυνατότητα να υλοποιήσουμε ένα μέγιστο ανθρωπιστικό και εθελοντικό έργο που μετουσιώνει σε πράξη βασικές και θεμελιώδεις αρχές του κινήματός μας. Θερμές ευχαριστίες στο COSCO SHIPPING Charity Foundation για την εμπιστοσύνη τους στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό.”
Να σημειωθεί ότι το COSCO SHIPPING Charity Foundation στήριξε οικονομικά την περίοδο 2018-2019 την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή ώστε να βοηθήσει πολλούς αθλητές με αναπηρία να εκπληρώσουν το όνειρό τους και να συμμετάσχουν στους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες το 2022.
Το COSCO SHIPPING Charity Foundation είναι μη κερδοσκοπικό φιλανθρωπικό ίδρυμα που ιδρύθηκε και χρηματοδοτείται από τον όμιλο COSCO SHIPPING τον Οκτώβριο του 2005 με την έγκριση του κρατικού συμβουλίου της Κίνας. Από την ίδρυσή του, το ίδρυμα έχει λειτουργήσει και υλοποιήσει περισσότερα από 500 φιλανθρωπικά έργα και έχει κάνει δωρεές που ανέρχονται σε 602 εκατομμύρια RMB. Έχει κερδίσει πολλές τιμητικές διακρίσεις, όπως το "Βραβείο Φιλανθρωπίας της Κίνας" και "Άριστη Διαφανής Φιλανθρωπική Οργάνωση". Σημειώνεται ότι ο όμιλος της COSCO SHIPPING έχει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών και τη διαχείριση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς Α.Ε.
Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός ιδρύθηκε στις 10 Ιουνίου 1877. Από τη στιγμή της ίδρυσής του αναγνωρίσθηκε από τη Διεθνή Επιτροπή Ερυθρού Σταυρού και σήμερα αποτελεί μέρος της «οικογένειας» του Διεθνούς Κινήματος Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου. Είναι ο μεγαλύτερος Ανθρωπιστικός Οργανισμός στην Ελλάδα με σύνθετο έργο που βασίζεται στην εθελοντική δράση και την άμεση ανταπόκριση των πολιτών. Κινητοποιείται στοχεύοντας πάντα στην ανακούφιση του ανθρώπινου πόνου σε περιόδους πολέμου και ειρήνης, στηρίζοντας τραυματίες, ασθενείς, πρόσφυγες, ηλικιωμένους, ανθρώπους με οικονομικές δυσκολίες και άτομα από κάθε ευάλωτη ομάδα του πληθυσμού. Η δράση του έχει συνδεθεί με την επαγρύπνηση, την αλληλεγγύη και τη φιλαλληλία και είναι συνώνυμη της αφιλοκερδούς προσφοράς και της ανιδιοτέλειας.